Abonnementen/ Subscribe!


FAQ: Veel gestelde vragen (klik op de onderstaande tekst)

My Gymclub Regels

Er kan gekozen worden voor een 1 jaarabonnement of een doorlopend abonnement. Bij een jaarabonnement betaald u het hele jaar vooruit. Bij een doorlopend abonnement is er een 4 wekelijkse incasso.

Je kan kiezen voor een lidmaatschap met een looptijd van 1 jaar of een doorlopend lidmaatschap (onbepaalde tijd) tot wederopzegging. De opzegtermijn is een maand.

Ja, bij My Gymclub hanteren we inschrijfgeld. Dit is eenmalig. Jaarabonnementen hebben 50% korting op het inschrijfgeld.

Als je opgezegd hebt, dien je rekening te houden met de opzegtermijn. Pas na het verlopen van de opzegtermijn of minimale contractperiode en alles betaald is stoppen de incasso's.

Nee, onze lessen worden berekend aan de hand van een groep met een maximaal aantal deelnemers. Immers houden wij een plaats voor je vrij in de groep.

Nee het lidmaatschap is niet overdraagbaar.

Na je contractperiode (4 weken of 1 jaar) kun je je lidmaatschap opzeggen met een opzegtermijn van 1 maand. Opzeggen kan alleen door een email te sturen naar uitschrijven@mygymclub.nl.

Kies je een abonnement voor 1 uur/ les per week dan mag je 1x per week komen. Wil je meer dan kun je een abonnement voor 2 uur of meer uren per week nemen. Dit kan via de App of onze website.

Sommige lessen zitten al vol, maar maak je geen zorgen! Plaats jezelf op de wachtlijst via de aanmeld module (groene knop: wordt lid/ join us) en ontdek andere beschikbare opties.

Helaas is het niet haalbaar om gemiste lessen in te halen, aangezien dit de kwaliteit van de les voor andere deelnemers kan beinvloeden en er geen ruimte voor beschikbaar is. Dank je wel voor je begrip!

Omzetten naar meer of minder lessen kan door een email te sturen naar onze administratie@mygymclub.nl.